Ai întotdeauna dreptul de a anula comanda în termen de 14 de zile, fără invocarea vreunui motiv.

Din cauza volumului ridicat din depozitul nostru, procesarea returului poate dura mai mult decât de obicei. Dacă au trecut deja 14 zile de când ai făcut un retur, te sfătuim să pregătești toate detaliile legate de acesta (numărul comenzii, lista articolelor returnate, AWB-ul de retur care se regăsește pe eticheta de coletului primit) și să contactezi serviciul nostru pentru clienți, care va fi bucuros să te ajute.

 CUM POT EFECTUA UN RETUR?

Ai întotdeauna dreptul de a anula comanda în termen de 14 zile, fără invocarea vreunui motiv. Perioada de anulare a comenzii începe din ziua primirii coletului fizic de către curier.

Din motive de igienă și siguranță, nu vom accepta retur produselor din categoria Beauty și Îngrijire personală.

Pentru a returna accesează link-ul și urmează instrucțiunile prezentate. Tot ce trebuie să faci este să introduci numărul AWB-ului de livrare primit în emailul de confirmare, numărul de telefon și numărul comenzii.

Returnări pentru comenzi livrate în mai multe colete

Dacă ai primit comanda în două colete, returnarea este la fel de simplă ca de obicei. Dacă vrei să returnezi mai multe articole și ți-au fost livrate în colete diferite, poți utiliza o singura cutie, insa separa comenzile in colet. Fiecare comanda va avea formularul ei de retur.

TREBUIE SĂ PLĂTESC PENTRU UN RETUR?

Membrii Selano care au peste 2 comenzi efectuate pe cont, beneficiază de returnare gratuită întotdeauna.

Returul tău va costa 19,99 LEI. Această sumă va fi scăzută din suma care îți va fi restituită.

CUM VOI PRIMI ÎNAPOI CONTRAVALOAREA RETURULUI?

În cazul în care comanda a fost achitată cu cardul, rambursarea va fi efectuată pe cardul de credit pe care l-ai utilizat la momentul achiziției.

În cazul rambursării celor achitate prin metoda Numerar la livrare trebuie să ne comunici coordonatele tale bancare în format IBAN în formularul de retur disponibil aici.

În cazul în care returnezi articole care au fost achitate utilizând Vouchere Selano, atunci ți se va emite un nou voucher cu un sold actualizat.

În cazul în care ai folosit o combinație între un voucher și un card de credit, suma va fi rambursată mai întâi pe cardul de credit iar restul sumei de restituit va fi adăugată pe un nou voucher.

RAMBURSĂRI ÎN CAZUL CUMPĂRĂTURILOR ACHITATE PRIN VOUCHERE

Cum imi voi primi banii daca am platit cu card de credit si voucher?

Dacă dorești să returnezi articole care au fost achitate utilizând Vouchere Cadou Selano, atunci ți se va emite un voucher cadou cu un sold actualizat. Vei primi noul Voucher cadou electronic prin e-mail. Dacă ai folosit o combinație de metode de plată, vom efectua rambursarea mai întâi pe un card cadou electronic. De exemplu, ai folosit o combinație între un voucher cadou și un card de credit. Suma de restituit va fi adăugată mai întâi pe un card cadou. Restul sumei va fi rambursată pe cardul de credit pe care l-ai utilizat la momentul achiziției.

Exemplu:

Dacă ai comandat articole în valoare de 400 LEI și ai achitat 200 LEI cu un Voucher Selano și 200 LEI cu un card de credit, iar mai târziu returnezi articole în valoare de 300 LEI, veți primi 200 LEI pe un nou Voucher cadou și 100 LEI pe cardul de credit pe care l-ai utilizat la momentul achiziției.

CUM VOI FI INFORMAT/Ă CĂ RETURUL MEU A FOST PROCESAT?

După ce vom primi returul expediat de tine la depozitul nostru, îți vom trimite o notificare privind returul printr-un e-mail care confirmă procesarea acestuia.

Dacă returnezi vreun articol, contravaloarea acestuia vă va fi restituită prin metoda de plată utilizată inițial de tine, cu excepția taxei de transport pentru retur. Cumpărăturile achitate cu cardul vor fi, în majoritatea cazurilor, rambursate către cardul tau, iar pentru rambursarea celor achitate prin metoda Numerar la livrare trebuie să ne comunici coordonatele tale bancare in formularul de retur.

Pentru a putea face rambursarea, te rugăm să ai în vedere următoarele:

putem rambursa numai într-un cont bancar românesc.

vom rambursa in LEI.

Din cauza volumului ridicat din depozitul nostru, procesarea returului poate dura mai mult decât de obicei. Dacă au trecut deja 14 zile de când ai făcut un retur, te sfătuim să pregătești toate detaliile legate de acesta (numărul comenzii, lista articolelor returnate, AWB-ul de retur care se regaseste pe eticheta coletului primit) și să contactezi serviciul nostru pentru clienți, care va fi bucuros să te ajute.

POT RETURNA LENJERIE INTIMĂ ȘI COSTUME DE BAIE ACHIZITIONATE ONLINE?

Te rugăm să reții că măștile de față din țesătură, lenjeria intima sau costumele de baie nu pot fi returnate din motive de siguranță și igienă.

UNDE TRIMIT ARTICOLELE RETURNATE?

Returul poate fi trimis la depozitul nostru:

Str Petre Ispirescu nr9 bl40 sc1

București, Sector 5

 DREPTUL DE ANULARE A COMENZII

Ai întotdeauna dreptul de a anula comanda în termen de 14 de zile, fără invocarea vreunui motiv. Perioada de anulare a comenzii începe din ziua când a fost ridicată comanda de la curier sau din easyox. Modalitatea cea mai simplă de a iți exercita dreptul de anulare a comenzii este să completezi formularul de retur inclus în colet şi să ne returnezi produsele.

Cu toate acestea, pentru a respecta termenul de anulare a comenzii, este suficient să ne comunici decizia de a anula comanda înainte de expirarea perioadei de anulare a comenzii. Contactează Serviciul Clienți.

Efectele anulării comenzii

Iți vom restitui toate sumele primite de la tine, fără întârzieri nejustificate şi nu mai târziu de 14 zile din momentul în care returul tău ajunge în depozitul Selano. Vom utiliza aceeaşi metodă de plată pe care ai utilizat-o şi tu pentru a achita comanda (comenzile achitate Ramburs la curier, se restituie pe un cont bancar care va fi trimis prin formularul de retur, fără costuri suplimentare pentru tine. Este posibil ca noi să reţinem rambursarea banilor până în momentul când ni se returnează produsele sau până când ne pui la dispoziţie dovada returnării produselor.

Vei returna produsele sau ni le vei preda fără întârzieri nejustificate nu mai târziu de 14 zile de la data în care ai primit articolele. Cheltuielile directe pentru returnarea produselor, în valoare de 19.99 RON, vor fi suportate de tine.

Ești răspunzător pentru orice valoare diminuată a bunurilor rezultând din manipularea acestora în alt mod decât este necesar pentru stabilirea naturii, caracteristicilor şi funcţionării bunurilor.

Ne rezervam dreptul de a refuza primirea coletului daca:

– Produsele prezinta defecte din urma probarii produselor;

– Produsele au fost purtate și prezintă mirosuri de parfum/balsam sau urme de machiaj;

– Produsul nu mai are eticheta atașată;

Nu se accepta returul  in cazul persoanelor juridice conform OUG 34/2014 Privind Drepturile Consumatorului.

Pentru orice detalii sau neclarități privind returnarea produselor, te rugăm sa ne contactezi pe email la adresa contact@selano.ro sau la numărul de telefon +40750 412 888.